dimarts, 17 de maig del 2011

Nou blog personal

Aquest blog va ser la meva primera aventura en el terreny de l'edició personal d'un espai on poder comentar les meves opinions, vivències, idees, etc... La veritat és que tot i que la idea sí que em seduïa, no li vaig donar molta continuïtat. Després d'una temporada inactiva vaig crear un segon blog (aquest cop sota la plataforma tumblr) per intentar recollir el testimoni del que havia estat aquest blog que estàs llegint ara, però el resultat va ser molt pobre. Els motius en ambdues ocasions potser van ser la falta de costum d'escriure les meves coses, el fet de voler-ho fer en anglès (en el segon intent), la falta de temps...

Ara per tercera vegada, intento arrencar el meu blog personal!! Aquest cop ho faig sota la plataforma WordPress i el redactat, inicialment serà en castellà. Esteu més que convidats a visitar-lo a www.josepamoros.com
Seguim en contacte!
 
Hotel Formentera