divendres, 2 de maig del 2008

Primera prova

Molt bon dia!! Som a 2 de maig del 2008 i per fi faig la meva primera entrada en el meu blog personal!! Ja feia molt de temps que em rondava pel cap aquesta idea i per fi la he portat a terme.

Com us dic, ja feia dies que em ballava pel cap aquesta idea, i finalment he optat per començar fen-t'ho amb Blogger.com ja que és tota una institució en el món dels blogs, i a sobre és gratuït!! Aquest últim punt ha estat decisiu...

Les meves intencions al respecte d’aquest blog son força ambicioses. M’agradaria anar-hi comentant les meves opinions referent als temes que em vagi trobant, a més d’explicar-hi les histories més interessants que em passin dia rere dia.

A poder ser m’agradaria contar amb els comentaris de la gent que vagi llegint el blog, que en un principi ja sé que tots seran amics i coneguts meus als que hauré taladrat per que el visitin. A més els hi hauré dit que no només el mirin, sinó que també hi participin... segurament la majoria de vosaltres us esteu sentint identificats, no??

Res, que queda inaugurat la primera versió del blog personal de Josep Amorós!! Moltes gràcies a tothom que el visiti, i fins molt aviat!!!

4 comentaris:

joe_lover ha dit...

Jejejej, ja de pas faig una petita prova d'un comentari, a veure com queda...

Dolors ha dit...

jajaja, doncs ara ja tens el segon! :p
Molt bé pel blog!! M'agrada molt!! :)
Segueix així! :)

JJS ha dit...

Ep JAM, ànims!! M'està agradant més encara del que em pensava!! :)

Valentín ha dit...

Bones! Me n'alegro que hagis decidit dur a terme una nova iniciativa, en aquest cas crear el teu propi blog.
M'està agradant la línia que estàs portant, així que simplement dir-te que espero que haviat podem gaudir d'aquests articles que sé que tens a la recàmera i que només necessiten que trobis el temps per revisar-los i ficar-hi "el sello Pepín" signe propi d'identitat que et caracteritza ;-)
Ànims i segueix amb la mateixa empenta!

 
Hotel Formentera