diumenge, 4 de maig del 2008

Concurs de microrrelats del Fnac


Fa uns dies vaig rebre un mail del “club Fnac” on se m’informava que hi havia un concurs de ‘microrrelats’ on la temàtica havia de fer referència als llibres. Les normes deien que aquets escrits no havien de superar les 150 paraules, i que com a premi es podia aconseguir un viatge de cap de setmana a qualsevol capital europea per a dues persones més 500 euros per a les despeses. A més a més hi havia un xec regal de 6 euros per a tots aquells que hi participessin. Així que no m’ho vaig pensar dues vegades i hi vaig participar. Això sí, al ser a un concurs a nivell nacional l’escrit havia d’estar en castellà. A continuació us fico la meva ‘obra’. Ja em direu...



¿Soy yo?

El primer paso siempre cuesta… es difícil porqué es el primero. ¿Cómo ha podido suceder? ¿Qué ha cambiado dentro de mí? Ahora se ve distinto! Me atrae! ¿Por qué?

No sé por dónde empezar ¿quizás con éste? ¿O mejor con ese? Los quiero todos…

Para. Respira. Reflexiona, está claro que algo ha cambiado en mi interior. Estoy seguro que éste antes no me hubiera gustado y sin embargo ahora me atrae. Lo veo muy claro, empezaré por aquí.

Que extraño, me siento muy bien! ¿Por qué? No lo entiendo, dentro de mí tengo muchas preguntas sin responder pero aún así una sensación de tranquilidad me invade ¿Será porque el camino que hoy empiezo es apasionante? No lo sé. Lo que sí sé es que en los libros encontraré respuestas, y esto me tranquiliza.


 
Hotel Formentera