diumenge, 4 de maig del 2008

F1 a Montmeló

El passat diumenge 27 d’abril es va celebrar al Circuit de Catalunya la 52 edició del Gran Premi de F1 d’Espanya. Vaig poder-hi assistir gràcies a que em van tocar dues entrades en un concurs organitzat per la fundació “Universia” i patrocinat pel Banco Santander.

Aquesta va ser la meva primera experiència en el gran circ de la F1, i no em queixo perquè tot em va ser gratuït però la veritat és que si arribo a haver de pagar els 120€ que valia cada entrada (i això que eren de les més barates) ja no estaria tant content...

La nostra ubicació va ser a la corba Repsol, i la veritat és que la vàrem encertar força ja que en aquesta corba hi va haver acció: a la primera volta del campionat hi van topar un Force India i un Toro Rosso. Això ens va permetre veure treballar als operaris i a la grua per treure els dos bòlits. Amb la carrera una mica més avançada, a la volta 34, es va parar el Renault de Fernando Alonso prop de la nostra ubicació, així que també vàrem veure com marxava de l’asfalt en ciclomotor a més de com la grua se li emportava el cotxe (suposo que ell no va pagar la factura, hehehe)

Amb Fernando Alonso fora de cursa ja la gent va anar marxat... Nosaltres a 10 voltes del final també ho vàrem fer ja que portàvem prop de 7 hores al sol, i la veritat era que a la carrera ja no li quedava massa per decidir. Al final la classificació va ser: 1er Kimi Raikkonen (Ferrari), 2n Felipe Massa (Ferrari), 3er Lewis Hamilton (McLaren)

De la meva visita a la F1 jo ressaltaria la POTÈNCIA amb majúscules que desprèn un F1!! Això realment sí que val la pena veure-ho!! En canvi la part negativa són les inacabables cues per accedir al circuït i els abusius preus de les entrades...

 
Hotel Formentera